
Popraw jakość rozmów z pacjentem. Dwa proste plany rozmów
Popraw jakość rozmów z pacjentem. Dwa proste plany rozmów
Na webinarze „Popraw jakość rozmów z pacjentem. Dwa proste plany rozmów” uczestnicy poznają:
- dlaczego początek rozmowy telefonicznej jest tak istotny,
- jakie elementy powinny składać się na skuteczną rozmowę,
- jak skutecznie przekazywać informacje pacjentom,
- jak powinien wyglądać koniec rozmowy telefonicznej z pacjentem.
Spotkanie już się odbyło.
Sprawdź, czy nagranie ze spotkania jest dostępne w naszym archiwum
KLIKNIJ TUTAJ
Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze:
- zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
- dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
- nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
- sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza

Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W trakcie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej, by wyposażyć pracowników w narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami, takimi jak efektywne i empatyczne zadawanie pytań oraz radzenie sobie i pomoc pacjentom w trudnych sytuacjach.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.