
Pacjent w centrum uwagi. Edycja 5
Pacjent w centrum uwagi. Edycja 5
Ukazała się 5. edycja książki „Pacjenta w centrum uwagi”.
W najnowszej już edycji „Pacjenta w centrum uwagi” położyliśmy nacisk na przygotowanie personelu na wszelkie sytuacje, które mogą mieć miejsce w kontakcie z pacjentami. Stworzyliśmy ten podręcznik nie tylko dla pracowników call center, lecz także rejestracji osobistej i sekretarek medycznych. Dlatego też sporo uwagi poświęciliśmy roli, jaką mają osoby zatrudnione w szpitalu na różnych stanowiskach. A także w jaki sposób mogą wpływać na nastawienie pacjenta do placówki medycznej i jego motywację do leczenia.
Ważną częścią naszej książki stał się temat komunikacji wewnętrznej w placówce medycznej. Nawet najlepsza znajomość zasad prowadzenia rozmów z pacjentami nie przyda się na nic, jeśli pracownik sam nie będzie dobrze poinformowany. Aby móc sprawnie przekazać informacje pacjentowi, sam najpierw musi je posiadać. W rozdziałach o tym zagadnieniu będzie można poznać zasady komunikacji w codziennej pracy, a także sytuacji kryzysowej.
Nowością tej edycji są teksty opracowane przez współpracujące z firmą IRONteam szpitale. Przedstawiciele placówek medycznych z całej Polski podzielili się swoim wieloletnim doświadczeniem z różnych dziedzin związanych z obsługą pacjenta. Wśród tekstów znajdziemy praktyczne wskazówki oraz porady możliwe do zastosowania w każdym szpitalu. Wiedza od praktyków dla praktyków.

Zacznij obserwować nas na Facebooku: facebook.com/ironteampl