Pacjent w centrum uwagi 2022

„Pacjent w centrum uwagi” – edycja szósta

Medpress

„Pacjent w centrum uwagi” – edycja szósta

Ukazała się nowa, szósta już edycja, naszego podręcznika skierowanego do pracowników medycznej rejestracji telefonicznej „Pacjent w centrum uwagi”. Podobnie jak w poprzednich latach nasz podręcznik jest integralną częścią systemu prowadzonych szkoleń. Najnowsze wydanie zyskało dodatkową zawartość oraz nowy układ. Niewątpliwie ułatwi to pozyskiwanie wiedzy niezbędnej do prowadzenia skutecznej rozmowy z pacjentem w trakcie rejestracji.

Więcej o naszych szkoleniach dowiesz się TUTAJ

Pacjent w centrum uwagi – pomoc dla rejestracji

Tegoroczne wydanie jest przeznaczone ściśle dla pracowników telefonicznej rejestracji medycznej. Można w niej znaleźć zagadnienia związane z codziennymi obowiązkami tej jednostki szpitala. Dotychczasowe rozdziały poświęcone ogólnym zasadom komunikacji z pacjentem przesunęliśmy do książki „Podstawy komunikacji z pacjentem”. Dzięki temu obie pozycje uzyskały odpowiedni charakter oraz konkretne grupy docelowe.

Obecnie lektura „Pacjenta w centrum uwagi” dostarczy informacji skupionych na telefonicznym kontakcie z pacjentem. Przede wszystkim każdy czytelnik może poznać schematy różnego rodzaju rozmów, technik odpierania zarzutów i skarg oraz przykłady rozmów. Dodatkowo ważną częścią książki stały się rozdziały poświęcone komunikacji wewnętrznej. W pierwszej kolejności pracownik musi mieć szybki i pewny dostęp do informacji, aby móc przekazać ją pacjentowi.

Pacjent w centrum uwagi – dzieląc się doświadczeniem

Nowością tej edycji są teksty opracowane przez współpracujące z firmą IRONteam szpitale. Przedstawiciele placówek medycznych z całej Polski podzielili się swoim wieloletnim doświadczeniem z różnych dziedzin związanych z obsługą pacjenta. Wśród tekstów znajdziemy praktyczne wskazówki oraz porady możliwe do zastosowania w każdym szpitalu. Wiedza od praktyków dla praktyków.

Przeczytaj również o książce „Podstawy komunikacji z pacjentem”.