Pacjent w centrum uwagi – Edycja 2017

Pacjent w centrum uwagi – Edycja 2017
Nowa edycja książki Pacjent w centrum uwagi już jest!

Przekazujemy w Państwa
ręce drugie wydanie książki Pacjent w centrum uwagi. Wraz z książką:
„Komunikacja z pacjentem. Teoria i praktyka”, stanowi źródło aktualnej
wiedzy na temat profesjonalnej obsługi pacjenta. Pomocne wskazówki, jak również
niezbędna w pracy rejestratora medycznego wiedza teoretyczna, przeplatana jest
przykładami z codziennego życia placówki medycznej. Stanowi doskonałe
rozwiązanie, zarówno dla przygotowania nowego pracownika, jak i dla utrwalenia
właściwych postaw wobec pacjentów dla doświadczonej kadry medycznej.
Edycja 2017 została przygotowana w oparciu o doświadczenie związane ze
współpracą z placówkami medycznymi w całej Polsce. Coraz większa liczba
zarządzających oraz pracowników w sektorze ochrony zdrowia kładzie nacisk na
podnoszenie standardów obsługi pacjenta. We wszelkich procesach, występujących
w ośrodkach medycznych, centralne miejsce zajmuje pacjent. Dlaczego jest on tak
ważny i dlaczego należy poświęcić mu szczególną uwagę? Rejestracja wizyt,
udzielanie informacji na temat sposobów przeprowadzania badań, przyjęć, wyników
badań – wszystko to dotyczy pacjenta. To jego zdrowie, a nierzadko również
życie, zależy od pracowników medycznych. Sukces placówki zależy z kolei od
ułożenia właściwych relacji z pacjentem – klientem, dlatego ważne jest, by
poznać i zrozumieć pacjentów.
Książka adresowana jest do szeroko rozumianej grupy pracowników medycznych. Zmieniające się preferencje pacjentów oraz rozwijająca się konkurencja w sektorze medycznym wymaga zapewnienia najwyższej jakości obsługi. Materiały zawarte w publikacji stanowią kompendium praktycznej wiedzy z zakresu obsługi pacjenta, m. in.: prawa pacjenta, marketing usług medycznych, efektywna rozmowa z pacjentem czy trening poprawnej wymowy.
Książka stanowi integralny element oferty szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem – GATEway Training, którą firma IRONteam przygotowała specjalnie dla placówek medycznych.