
Ostatni webinar w tym roku! Odpowiadamy na Wasze pytania!
Ostatni webinar w tym roku! Odpowiadamy na Wasze pytania!
Ostatni webinar w tym roku oddajemy w Państwa ręce!
W ciągu ostatnich dwunastu miesięcy poruszyliśmy wiele tematów związanych z komunikacją z pacjentami oraz organizacją pracy rejestracji medycznej w szpitalach. Na ostatnim spotkaniu chcielibyśmy omówić tematy, które nie pojawiły się do tej pory, a z Państwa perspektywy są interesujące lub potrzebne.

Ankieta dla uczestników! Kliknij w baner, aby zadać nam pytanie!
Dlatego powstała ta ankieta. Możecie Państwo zadać nam pytania, na które postaramy się znaleźć odpowiedź i je omówić w trakcie spotkania online 21 grudnia 2022. Pytania te mogą dotyczyć zarówno kwestii umiejętności komunikacyjnych, jak i spraw organizacyjnych naszych spotkań.
Dodatkowo możecie Państwo zostawić swój adres e-mail. Z osobami, których pytania wykorzystamy, skontaktujemy się oraz wyślemy w podziękowaniu kalendarz na rok 2023 jako formę upominku.
Środa, 21 grudnia o godz. 12:00

Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.
Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze:
- zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
- dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
- nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
- a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Firma IRONteam od ponad 14 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Dodatkowo przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.