Szkolenia
Profesjonalna
Komunikacja z pacjentem
Pakiet szkoleń, dzięki którym pracownicy przygotowywani są do kontaktów z różnymi typami pacjentów i specyfiką pracy rejestratorki telefonicznej
SYSTEM SZKOLEŃ
Pakiet szkoleń “Komunikacja z pacjentem” jest integralną częścią wdrożenia systemu GATEway
Warsztaty dotyczące pełnego wykorzystania możliwości systemu GATEway, wiedza o kontaktach z pacjentem i zasady rozmowy telefonicznej, platforma e-learningową, zawierającą testy poszkoleniowe.
SZKOLENIE INNE NIŻ WSZYSTKIE
Warsztaty dotyczące
systemu GATeway.
Metodologia szkolenia jest kluczowym elementem sukcesu. W przypadku szkolenia pracowników medycznych należy wziąć pod uwagę dwa istotne czynniki – specyfikę pracy w placówce ochrony zdrowia oraz dobór odpowiedniej metody w nauczaniu dorosłych. Szkolenie „Komunikacja z pacjentem” realizowane jest na podstawie unikalnych materiałów szkoleniowych. Przekazywane podczas warsztatów treści zostały stworzone na bazie doświadczeń, realnych rozmów i sytuacji mających rzeczywiste miejsce w placówkach medycznych. Analizowane i rozpatrywane wiarygodne przypadki wpływają na jakość szkolenia. Z kolei dobór odpowiedniej metody w nauczaniu dorosłych jest elementem, który wpływa na stopnień przyswajania wiedzy.
Odpowiednio wybrana metoda, dostosowana do tematu, treści i celu zajęć, pozwala zaangażować uczestników i znacząco podwyższyć efektywność szkolenia.