GATEway

GATEway
JEDEN system WIELE kanałów komunikacji

TELEFON

Nowoczesne medyczne call center działające w największych szpitalach w Polsce

Nasza firma

System GATEway od lat usprawnia obsługę pacjentów w największych szpitalach

Telefoniczna obsługa pacjenta to optymalne rozwiązanie dla każdej placówki. Niemal 3 miliony odbieranych połączeń rocznie w największych i najnowocześniejszych szpitalach w Polsce.
Wymierne efekty w krótkim czasie.

SYSTEM INNY NIŻ WSZYSTKIE

Dostosujemy się do wszystkich
wymagań.

Call center

Dostarczamy najlepszy medyczny system call center, dopasowany do potrzeb placówek medycznych

Szybka rejestracja

Możliwość rejestracji pacjenta bez konieczności osobistej wizyty w placówce

Kolejkowanie połączeń

Koniec z zajętym numerem. Każde połączenie jest odbierane i kolejkowane, a pacjent jest informowany o pozycji w kolejce

Szkolenia

Szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem dla pracowników rejestracji medycznych stanowią integralną część wdrożenia systemu

Bezpieczeństwo danych

Zapewniamy bezpieczeństwo informacji, przechowując wszelkie dane wewnątrz infrastruktury sieciowej placówki medycznej

Elastyczność wdrożenia

Dopasowujemy się do istniejącej infrastruktury teleinformatycznej placówki

Obsługa pacjenta

Pomagamy w stworzeniu i zorganizowaniu jednego, centralnego punktu kompleksowej obsługi pacjenta

Jakość obsługi pacjenta

Oferujemy rozbudowaną ocenę jakości obsługi pacjentów na podstawie rozmów pacjentów z rejestracją telefoniczną

Jak pracujemy

Sprawne uruchomienie call center to nasz wspólny sukces

04 kroki

1
Wybór poradni podłączonych do jednego numeru call center
W porozumieniu z placówką medyczną zostają wyłonione poradnie lub inne jednostki organizacyjne, które mają zostać przełączone do głównego numeru call center - jednego punktu kontaktu dla pacjentów.
2
Przygotowanie skryptów (podpowiedzi)
Opracowanie zbioru podstawowych zasad dotyczących telefonicznej rejestracji pacjentów. Dzięki temu Agenci otrzymują pakiet podpowiedzi, który pozwoli im na rejestrację pacjentów do wszystkich poradni.
3
Nagrywanie komunikatów głosowych
Placówka ma możliwość wyboru rodzaju komunikatu głosowego, który usłyszy pacjent w oczekiwaniu na połączenie z numerem głównym call center. Po ustaleniu treści komunikatu jest on nagrywany przez lektora i w zależności od indywidualnych potrzeb placówki, dostosowywany do jej potrzeb.
4
Szkolenie użytkowników i uruchomienie systemu
Po dokonaniu wyboru użytkowników systemu, firma IRONteam przeprowadzi szkolenia ze wszystkich funkcji systemu GATEway. Szkolenia odbywają się przy stanowisku pracy, dzięki czemu użytkownicy w praktyce poznają zasady działania oprogramowania.

A co gdy już uruchomimy call center?
Podłączmy wszystkie jednostki pod jeden numer telefonu!

Poradnie Specjalistyczne (AOS)
Podstawowa Opieka Zdrowotna (POZ)
Rehabilitacja
USG
RTG
Rezonans Magnetyczny
Tomografia Komputerowa
Radioterapia
Zlecenia na wypisywanie recept
Zlecenia na wydanie dokumentacji medycznej