Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Od roku call center ułatwia pracę centrum onkologii

2012_cc_bydgoszcz
Bez kategorii

Od roku call center ułatwia pracę centrum onkologii

Dokładnie rok temu uruchomiliśmy profesjonalne call center w Centrum Onkologii w Bydgoszczy.

Nowoczesny sposób zarządzania komunikacją telefoniczną jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej większej organizacji, a centrum onkologii z pewnością się do tej grupy zalicza. Bezpośrednie korzyści jakie odnosi pacjent, to:

  • Jeden dedykowany unikalny numer telefonu do kontaktu: (52) 37 43 110
  • Wszystkie połączenia odbierane są automatycznie. Dzięki temu pacjent nie musi czekać na linii
  • Profesjonalnie przygotowany merytorycznie zespół operatorów
  • Moduł IVR – system tonowego wybierania numerów i łatwa nawigacja rozmowy

Pacjenci obsługiwani w tak skuteczny i profesjonalny sposób nie raz wyrażali swoje zadowolenie z błyskawicznie udzielonej odpowiedzi lub załatwienia konkretnej sprawy. Z kolei korzyści, jakie odnosi centrum onkologii, to:

  • Rejestracja wszystkich rozmów przychodzących (kompresja do mp3 i automatyczna archiwizacja)
  • Pełny moduł statystyczny, przedstawiający wiele elementów i komponentów systemu call center
  • Dzięki implementacji wielu różnych scenariuszy rozmowy, obsługa telefoniczna jest sprawna, szybka i bardzo profesjonalna

W przypadku bydgoskiego Centrum Onkologii implementacja call center była wyjątkowo skuteczna. W połączeniu z nową stroną www.centrumpacjenta.eu oraz Magazynem FOCUS CO – stanowią spójną politykę komunikacji pomiędzy szpitalem a pacjentami.