Od roku call center ułatwia pracę centrum onkologii

Od roku call center ułatwia pracę centrum onkologii
Dokładnie rok temu uruchomiliśmy profesjonalne call center w Centrum Onkologii w Bydgoszczy.
Nowoczesny sposób zarządzania komunikacją telefoniczną jest nieodzownym elementem funkcjonowania każdej większej organizacji, a centrum onkologii z pewnością się do tej grupy zalicza. Bezpośrednie korzyści jakie odnosi pacjent, to:
- Jeden dedykowany unikalny numer telefonu do kontaktu: (52) 37 43 110
- Wszystkie połączenia odbierane są automatycznie. Dzięki temu pacjent nie musi czekać na linii
- Profesjonalnie przygotowany merytorycznie zespół operatorów
- Moduł IVR – system tonowego wybierania numerów i łatwa nawigacja rozmowy
Pacjenci obsługiwani w tak skuteczny i profesjonalny sposób nie raz wyrażali swoje zadowolenie z błyskawicznie udzielonej odpowiedzi lub załatwienia konkretnej sprawy. Z kolei korzyści, jakie odnosi centrum onkologii, to:
- Rejestracja wszystkich rozmów przychodzących (kompresja do mp3 i automatyczna archiwizacja)
- Pełny moduł statystyczny, przedstawiający wiele elementów i komponentów systemu call center
- Dzięki implementacji wielu różnych scenariuszy rozmowy, obsługa telefoniczna jest sprawna, szybka i bardzo profesjonalna
W przypadku bydgoskiego Centrum Onkologii implementacja call center była wyjątkowo skuteczna. W połączeniu z nową stroną www.centrumpacjenta.eu oraz Magazynem FOCUS CO – stanowią spójną politykę komunikacji pomiędzy szpitalem a pacjentami.