Mowa ciała. Co mówi pacjent, kiedy nic nie mówi

Mowa ciała. Co mówi pacjent, kiedy nic nie mówi?

Spotkanie IRONteam

Mowa ciała. Co mówi pacjent, kiedy nic nie mówi?

Na webinarze „Mowa ciała. Co mówi pacjent, kiedy nic nie mówi?” uczestnicy poznają:

  • jak samym gestem lub grymasem zniechęcić do siebie pacjenta,
  • co możemy odczytać z mowy ciała pacjenta w trakcie rozmowy,
  • jak komunikacja niewerbalna uzupełnia nasze słowa,
  • dlaczego warto pamiętać o kontakcie wzrokowym i uśmiechu (i dlaczego nie wolno z nimi przesadzić).

Środa, 6 lipca o godz. 12:00

Spotkanie już się odbyło.
Sprawdź, czy nagranie ze spotkania jest dostępne w naszym archiwum

KLIKNIJ TUTAJ

Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze „Mowa ciała. Co mówi pacjent, kiedy nic nie mówi„:

  • zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
  • dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
  • nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
  • poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
  • a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Firma IRONteam od ponad 14 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.