
Medyczne call center szpitala w Końskich z GATEway
Medyczne call center szpitala w Końskich z GATEway
Szpital Specjalistyczny św. Łukasza w Końskich wdrożył medyczne call center oparte o system GATEway. Dzięki temu pod jednym numerem telefonu pacjenci znajdą wszystkie potrzebne informacje oraz dokonają rejestracji do większości poradni placówki. Medyczne call center szpitala to nowy rozdział w historii komunikacji z pacjentem.
Medyczne call center szpitala – nowe rozwiązania i możliwości
Nowe medyczne call center szpitala stworzono w oparciu o możliwości, jakie daje system GATEway. Jeden kilkuosobowy zespół rejestracji telefonicznej jest odpowiedzialny tylko i wyłącznie za tę formę kontaktu z pacjentami . W rezultacie zastosowania skryptów podpowiedzi pracownicy są w stanie udzielić informacji pacjentom na temat dowolnej jednostki szpitala. W związku z tym skróceniu uległ średni czas trwania rozmowy z pacjentem. Dodatkowo zastosowanie technologii kolejkowania połączeń sprawia, że więcej telefonów jest odbieranych w krótszym czasie.
Medyczne call center szpitala działa w dni powszednie w godz. 07:00-13:00
pod numerem 41 390 22 42
O szpitalu: Szpital Specjalistyczny św. Łukasza w Końskich
Szpital Specjalistyczny św. Łukasza w Końskich istnieje od 1939 roku. Po wojnie stopniowo uruchamiano kolejne jednostki, aż w roku 1983 koniecznie były przenosiny do nowego budynku. W wielospecjalistycznym kompleksie znalazło się miejsce dla 600 łóżek. Obecnie w szpitalu funkcjonuje 21 działów i oddziałów, 30 poradni specjalistycznych oraz 4 zakłady i pracownie diagnostyczne. Z roku na rok w szpitalu leczona jest coraz większa liczba chorych nie tylko z regionu, ale także z innych województw. Dlatego placówka na pierwszym miejscu stawia bezpieczeństwo oraz poczucie komfortu leczonych pacjentów. Taka postawa owocuje wysokim zadowoleniem wśród leczonych – od 2019 roku szpital legitymuje się certyfikatem „Zadowolony Pacjent” przyznanym przez samych pacjentów. Również ważnym potwierdzeniem osiągniętych standardów jakości pracy są przyznane certyfikaty i wyróżnienia, m.in. „Szpital bez bólu”, a także „Szpital przyjazny dziecku”.
Misja szpitala: Pragniemy zapewnić wszystkim mieszkańcom w rejonie działania poczucie bezpieczeństwa zdrowotnego, a pacjentom świadczyć usługi medyczne najlepszej jakości na wysokim poziomie etycznym.
