call-center-Pleszewskie-Centrum-Medyczne-w-Pleszewie-Sp.-z-o.o

Media o sukcesie call center w Pleszewie

Media

Media o sukcesie call center w Pleszewie

Od wdrożenia systemu call center GATEway w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o. minął niecały miesiąc. W tak krótkim czasie udało się już osiągnąć bardzo dobre wyniki, które zostały dostrzeżone przez media.

Serwis medinwestycje.pl opublikował artykuł o wdrożeniu systemu GATEway w placówce. Przede wszystkim zwrócono uwagę na zmniejszenie kolejek oraz wyeliminowanie problemów z dodzwonieniem się do rejestracji pacjentów. W tekście można znaleźć krótkie wyróżnienie najważniejszych funkcji systemu, które dały szpitalowi nowe możliwości przy organizacji pracy rejestracji. A także podkreślono szeroki zakres świadczonych w ramach wdrożenia usług, w tym prowadzenie szkoleń z komunikacji z pacjentem.

Znalazła się w nim również wypowiedź prezesa szpitala, Błażeja Górczyńskiego:

„W zależności od dnia tygodnia, dziennie obsługiwanych jest od 250 do 400 rozmów, a więc bardzo dużo. Docierały do nas od jakiegoś czasu sygnały, że jest problem z dodzwonieniem się do placówki, dlatego podjęliśmy decyzję o wdrożeniu nowego systemu. Teraz średni czas oczekiwania na połączenie wynosi poniżej 1 minuty, natomiast obserwujemy, że  w godzinach rannych liczba dzwoniących jest dwukrotnie wyższa niż w południe i popołudniu, co może też wpływać  na czas oczekiwania.”

Całość artykułu można przeczytać tutaj: Pleszewski szpital z systemem call center

Cieszymy się, że nasze wspólne działania przyniosły tak szybkie i zadawalające efekty, z których główne korzyści wyniosą pacjenci szpitala. Gratulujemy wszystkim osobom zaangażowanym w projekt, szczególnie zespołowi pracowników call center w Pleszewie.