Komunikacja z pacjentem. Teoria i praktyka – Edycja 2017

Komunikacja z pacjentem. Teoria i praktyka – Edycja 2017
Przekazujemy w Państwa ręce drugie wydanie książki „Komunikacja z Pacjentem. Teoria i praktyka”.

Stanowi ono źródło aktualnej wiedzy na temat profesjonalnej obsługi pacjenta. Pomocne wskazówki, jak również niezbędne w pracy rejestratora medycznego zwroty są przedstawione w jeszcze bardziej czytelny i efektywny sposób. Podręcznik jest znakomitym rozwiązaniem zarówno dla przygotowania nowego pracownika, jak i dla utrwalenia właściwych postaw wobec pacjentów dla doświadczonej kadry medycznej.
Edycja 2017 została
przygotowana w odpowiedzi na zapotrzebowanie placówek medycznych. Coraz większa
liczba zarządzających oraz pracowników w sektorze ochrony zdrowia kładzie
nacisk na podnoszenie standardów obsługi pacjenta.
Profesjonalna placówka oferuje nie tylko wysoką jakość lecznictwa, ale również
wysoki standard w kontakcie z pacjentem, począwszy od pierwszego kontaktu –
rejestracji medycznej. Pacjent jest szczególnym klientem placówki medycznej,
wymagającym wyjątkowej uwagi, często specjalnych procedur i reakcji
dostosowanych do różnych czynników. Na organizację jaką jest placówka medyczna
należy spojrzeć z innej strony – to pacjent jest w centrum uwagi.
Publikacja IRONteam to istotne narzędzie w budowaniu prawidłowych relacji komunikacyjnych pomiędzy pacjentami a konsultantami telefonicznych rejestracji i informacji medycznych. Treści zawarte w książce stanowią doskonałe uzupełnienie szkolenia personelu medycznego: rejestratorów, sekretarek medycznych, pielęgniarek, z naciskiem na profesjonalną obsługę telefoniczną pacjenta.
Książka stanowi integralny element oferty szkoleń z zakresu komunikacji z pacjentem – GATEway Training, którą firma IRONteam przygotowała specjalnie dla placówek medycznych.