Image
komunikacja z pacjantem
Image

IRONbook

 

Żelazna porcja wiedzy

 

Rozpoczynając dzień pracy w szpitalu, sądzimy, że nic nie jest nas już w wstanie zaskoczyć. Pracujemy przecież w tym miejscu od lat. Zdążyliśmy bardzo dobrze poznać nie tylko naszych współpracowników, ale i pacjentów. Nasze doświadczenie w pracy sprawia, że wiemy, co i jak zrobić, aby uzyskać jak najlepszy efekt.


Co jednak zrobimy, kiedy wydarzy się coś, z czym do tej pory nie mieliśmy styczności? Kiedy niespodziewane zdarzenie sprawi, że wypracowane schematy okażą się bezużyteczne? Kiedy poczujemy, że zaczyna osuwać nam się grunt pod nogami?


Tym zdarzeniem jest właśnie kryzys. W czasie jego trwania nasze przyzwyczajenia i doświadczenie zdobywane w okresie normalnej pracy szpitala mogą okazać się zawodne lub całkowicie nieprzydatne.

 

W naszej publikacji postaramy się przybliżyć najważniejsze zagadnienia, o których należy pamiętać podczas kontaktu z pacjentami, gdy szpital znajdzie się w sytuacji kryzysowej.

Image
O komunikacji z pacjentami w dobie kryzysu
IRONbook
Create a