
Komunikacja z kobietą w ciąży powikłanej lub po doświadczeniu poronienia
Komunikacja z kobietą w ciąży powikłanej lub po doświadczeniu poronienia
Na webinarze „Komunikacja z kobietą w ciąży powikłanej lub po doświadczeniu poronienia” uczestnicy poznają:
- sytuacje trudne związane z ciążą nieprawidłową lub poronieniem,
- stres u kobiety w ciąży wysokiego ryzyka i jego wpływ na komunikowanie się z personelem,
- negatywne emocje u kobiety związane z hospitalizacją z powodu ciąży nieprawidłowej,
- jakich błędów nie popełniać podczas rozmowy?
- pocieszać czy nie pocieszać – jak komunikować się by nie ranić.
W naszym spotkaniu udział jako współprowadząca weźmie Jagna Szulc-Kamińska – położna, od 15 lat związana z położnictwem, promocją zdrowia oraz edukacją dorosłych. W firmie IRONteam Specjalista ds. Kluczowych Klientów.
Środa, 7 grudnia o godz. 12:00

Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.
Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze Komunikacja z kobietą w ciąży powikłanej lub po doświadczeniu poronienia:
- zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
- dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
- nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
- a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Firma IRONteam od ponad 14 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.