Jak stworzyć call center w szpitalu

Jak stworzyć call center w szpitalu | Webinar 16 września

Spotkanie IRONteam

Jak stworzyć call center w szpitalu | Webinar 16 września

Zapraszamy na webinar online pt. „Jak stworzyć profesjonalne call center w szpitalu” już 16 września o godzinie 14:00.

Na webinarze „Jak stworzyć profesjonalne call center w szpitalu” uczestnicy będą mogli poznać:

  • jakie są zalety jednego punktu kontaktu telefonicznego dla pacjentów,
  • udogodnienia i dodatkowe możliwości, które daje spójny system rejestracji,
  • jakie działania należy podjąć, aby szpital mógł stworzyć sprawne call center,
  • jakie są wymogi bezpieczeństwa i technologiczne takiego projektu.

Webinarium będzie miało miejsce na nowej platformie IRONteam Meeting.

IRONteam Meeting to platforma internetowa zawierająca kompleksowy zestaw narzędzi służących do efektywnego i skutecznego zdobywania wiedzy z zakresu funkcjonowania ochrony zdrowia oraz wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami placówek medycznych.

Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie nam się przeszkolić ponad 1300 osób. Dodatkowo już od niemal roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszej własnej platformy. Celem IRONteam Meeting jest uzyskanie jak najlepszych efektów i dotarcia do jak największej grupy odbiorców.

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem:www.meeting.ironteam.pl. Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.

Zobacz nasze wcześniejsze wydarzenia online: