
Jak stworzyć call center w szpitalu | Webinar 16 września
Jak stworzyć call center w szpitalu | Webinar 16 września
Zapraszamy na webinar online pt. „Jak stworzyć profesjonalne call center w szpitalu” już 16 września o godzinie 14:00.
Na webinarze „Jak stworzyć profesjonalne call center w szpitalu” uczestnicy będą mogli poznać:
- jakie są zalety jednego punktu kontaktu telefonicznego dla pacjentów,
- udogodnienia i dodatkowe możliwości, które daje spójny system rejestracji,
- jakie działania należy podjąć, aby szpital mógł stworzyć sprawne call center,
- jakie są wymogi bezpieczeństwa i technologiczne takiego projektu.
Webinarium będzie miało miejsce na nowej platformie IRONteam Meeting.

IRONteam Meeting to platforma internetowa zawierająca kompleksowy zestaw narzędzi służących do efektywnego i skutecznego zdobywania wiedzy z zakresu funkcjonowania ochrony zdrowia oraz wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami placówek medycznych.
Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie nam się przeszkolić ponad 1300 osób. Dodatkowo już od niemal roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszej własnej platformy. Celem IRONteam Meeting jest uzyskanie jak najlepszych efektów i dotarcia do jak największej grupy odbiorców.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem:www.meeting.ironteam.pl. Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.