
Jak odpowiadać na wątpliwości pacjentów w czasach pandemii | Spotkanie online 18.02
Jak odpowiadać na wątpliwości pacjentów w czasach pandemii | Spotkanie online 18.02
Zapraszamy na spotkanie online pt. „Trudne czasy – trudne pytania. Jak odpowiadać na wątpliwości pacjentów w czasach pandemii” już w najbliższy czwartek 18 lutego o godzinie 14:00.
Dynamiczne zmiany obecnej sytuacji w kraju wzbudzają u wielu pacjentów liczne obawy i wątpliwości. W poszukiwaniu odpowiedzi kontaktują się z punktem informacyjnym lub rejestracją medyczną szpitala, aby uzyskać pewne, sprawdzone informacje. Często jednak są to pytania o zaskakującej, trudnej do przewidzenia treści lub na które trudno udzielić jednoznacznej odpowiedzi. Na naszym spotkaniu postaramy się przedstawić najciekawsze z nich oraz omówimy, jak udzielać odpowiedzi w sposób satysfakcjonujący pacjenta. Jeśli odpowiemy sobie na tytułowe pytanie: Jak odpowiadać na wątpliwości pacjentów?, to żadne z pytań nigdy więcej nas nie zaskoczy i nie będzie stanowić bariery w kontakcie z pacjentem.

Webinarium będzie miało miejsce na nowej platformie IRONteam Meeting.

IRONteam Meeting to platforma internetowa zawierająca kompleksowy zestaw narzędzi służących do efektywnego i skutecznego zdobywania wiedzy z zakresu funkcjonowania ochrony zdrowia oraz wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami placówek medycznych.
Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W tym czasie udało nam się przeszkolić ponad 1300 osób. Od niemal roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Powstanie naszej własnej platformy IRONteam Meeting jest kolejnym krokiem do uzyskania jak najlepszych efektów i dotarcia do jak największej grupy odbiorców.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala, prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce z prośbą o odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem:www.meeting.ironteam.pl
Zobacz nasze wcześniejsze wydarzenia online:
- Jak wprowadzić system telefonicznej rejestracji w szpitalu
- Szpital powiatowy a obsługa pacjentów w dobie pandemii
- E-skierowanie. Ułatwienie czy obciążenie w pracy rejestracji?
Poznaj więcej szczegółów na naszym Facebooku: facebook.com/ironteampl