Jak oceniać jakość i styl rozmów w call center?

Jak oceniać jakość i styl rozmów w call center? | Webinar 20 kwietnia

Spotkanie IRONteam

Jak oceniać jakość i styl rozmów w call center? | Webinar 20 kwietnia

Zapraszamy na webinar online pt. „Jak oceniać jakość i styl rozmów prowadzonych w call center?” już w najbliższy wtorek 20 kwietnia o godzinie 14:00.

Na prowadzonym przez specjalistów IRONteam webinarze uczestnicy będą mogli poznać:

  • jakie są najważniejsze elementy rozmowy zawodowej,
  • co wziąć pod uwagę, oceniając styl rozmowy rejestratora/ ki,
  • jaką wiedzę powinien posiadać każdy pracownik w kontakcie z pacjentem,
  • jak ocenić stopień „umiejętności miękkich” podczas rozmowy w rejestracji.

Jak oceniać jakość i styl rozmów w call center?

Ocena stylu prowadzonej w rejestracji medycznej rozmowy z pacjentem nie jest łatwym zadaniem. A przecież od jej jakości będzie zależał wysoki poziom satysfakcji samego pacjenta z kontaktu ze szpitalem. Jednak jakie elementy rozmowy wziąć pod uwagę, aby ocena pracownika była jak najbardziej obiektywna? I jak określić poziom „umiejętności miękkich” skoro nie ma na nie żadnego matematycznego wzoru? Z pewnością proces oceny jakości rozmów prowadzonych w szpitalnym call center może budzić wiele obaw i zastrzeżeń nawet u samego przełożonego, który ma go przeprowadzić. A jeszcze większy niepokój będzie wzbudzał wśród członków zespołu. Dlatego na naszym spotkani omówimy najważniejsze elementy oceny pracownika oraz sposoby na jej przeprowadzenie. Aby nie doszło do nieporozumień w obrębie zespołu i żaden z jego członków nie poczuł się pokrzywdzony niesprawiedliwą oceną swoich działań.

Webinarium będzie miało miejsce na nowej platformie IRONteam Meeting.

IRONteam Meeting to platforma internetowa zawierająca kompleksowy zestaw narzędzi służących do efektywnego i skutecznego zdobywania wiedzy z zakresu funkcjonowania ochrony zdrowia oraz wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami placówek medycznych.

Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie nam się przeszkolić ponad 1300 osób. Dodatkowo już od niemal roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszej własnej platformy. Celem IRONteam Meeting jest kolejnym krokiem do uzyskania jak najlepszych efektów i dotarcia do jak największej grupy odbiorców.

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala, prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce. Konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem:www.meeting.ironteam.pl

Zobacz nasze wcześniejsze wydarzenia online: