
Telefon nie służy tylko do odbierania. Jak i po co dzwonić do pacjentów?
Telefon nie służy tylko do odbierania. Jak i po co dzwonić do pacjentów?
Na webinarze „Telefon nie służy tylko do odbierania. Jak i po co dzwonić do pacjentów?” uczestnicy poznają:
- dlaczego nieoddzwanianie na nieodebrane połączenia to poważny błąd w rejestracji,
- kiedy powinniśmy oddzwaniać do pacjentów,
- jak zaplanować oddzwanianie do pacjentów w trakcie dnia pracy,
- a także jakie są najlepsze praktyki dzwonienia do pacjentów.
Środa, 26 kwietnia, o godz. 12:00

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Jak skorzystasz na udziale w webinarze Telefon nie służy tylko do odbierania. Jak i po co dzwonić do pacjentów?:
- zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
- dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
- dodatkowo nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
- a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.
Firma IRONteam od ponad 15 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 2000 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw.
W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej.
W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.