ironbook

Ebook IRONteam.
Powstanie i rozwój
medycznego call center
w szpitalu w Słupsku

Zobacz, jak na podstawie doświadczeń WSS im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. możesz stworzyć nowoczesną rejestracje telefoniczną pacjentów. Bez kolejek! Bez skarg!

OBRAZKI-EBOOK-WWW
OBRAZKI-EBOOK-WWW3

Historia sukcesu z IRONteam

Uruchomienie systemu call center GATEway zwiększyło dostępność do oferowanych usług oraz pozwoliło na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych. Wzrósł poziom jakości prowadzonych rozmów z pacjentami, co bezpośrednio przełożyło się na ogólny poziom satysfakcji ze świadczonych usług oraz pozytywną opinię o szpitalu.

Dzięki ogromnemu wsparciu oraz zaangażowaniu w projekt nie tylko kadry zarządzającej, ale także całego personelu udało się osiągnąć niebywałe rezultaty. Sam proces wdrażania nowych rozwiązań, jak i dalszy ich rozwój przebiegał w sposób sprawny i profesjonalny. Dzięki temu system telefonicznej rejestracji medycznej GATEway mógł zacząć funkcjonować w szpitalu oraz przynosić pierwsze pozytywne skutki w niecały miesiąc od podjęcia pierwszych rozmów.

Pobierz, aby dowiedzieć się:

Jak wyglądała sytuacja szpitala przed wdrożeniem GATEway

Jakie efekty szpital uzyskał po jednym miesiącu

Ile osób jest potrzebnych do zespołu call center

Ile poradni jest obsługiwanych przez GATEway

Jak pacjenci oceniają nowe rozwiązania

Jak Twój szpital może powtórzyć ten sukces!

OBRAZKI-EBOOK-WWW2
Współpraca IRONteam oraz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im.
Janusza Korczaka w Słupsku stała się modelowym przykładem skuteczności naszych działań.
Logo Słupsk IRONteam

Dzięki ogromnemu wsparciu oraz zaangażowaniu w projekt nie tylko kadry zarządzającej, ale także całego personelu udało się osiągnąć niebywałe rezultaty. Sam proces wdrażania nowych rozwiązań, jak i dalszy ich rozwój przebiegał w sposób sprawny i profesjonalny.

Dzięki temu system telefonicznej rejestracji medycznej GATEway mógł zacząć funkcjonować w szpitalu oraz przynosić pierwsze pozytywne skutki w niecały miesiąc od podjęcia pierwszych rozmów.

Uruchomienie systemu call center zwiększyło dostępność do oferowanych usług oraz pozwoliło na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych. Wzrósł poziom jakości prowadzonych rozmów z pacjentami, co bezpośrednio przełożyło się na ogólny poziom satysfakcji z świadczonych usług oraz pozytywną opinię o szpitalu.

12 lat ironteam rejestracja telefoniczna pacjentów
ironteam rejestracja telefoniczna pacjentów
ironteam rejestracja telefoniczna pacjentów

Inne szpitale, które nam zaufały:

Słupsk okładka