ironbook
Ebook IRONteam.
Powstanie i rozwój
medycznego call center
w szpitalu w Słupsku
Zobacz, jak na podstawie doświadczeń WSS im. Janusza Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. możesz stworzyć nowoczesną rejestracje telefoniczną pacjentów. Bez kolejek! Bez skarg!


Historia sukcesu z IRONteam
Uruchomienie systemu call center GATEway zwiększyło dostępność do oferowanych usług oraz pozwoliło na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych. Wzrósł poziom jakości prowadzonych rozmów z pacjentami, co bezpośrednio przełożyło się na ogólny poziom satysfakcji ze świadczonych usług oraz pozytywną opinię o szpitalu.
Dzięki ogromnemu wsparciu oraz zaangażowaniu w projekt nie tylko kadry zarządzającej, ale także całego personelu udało się osiągnąć niebywałe rezultaty. Sam proces wdrażania nowych rozwiązań, jak i dalszy ich rozwój przebiegał w sposób sprawny i profesjonalny. Dzięki temu system telefonicznej rejestracji medycznej GATEway mógł zacząć funkcjonować w szpitalu oraz przynosić pierwsze pozytywne skutki w niecały miesiąc od podjęcia pierwszych rozmów.
Pobierz, aby dowiedzieć się:
Jak wyglądała sytuacja szpitala przed wdrożeniem GATEway
Jakie efekty szpital uzyskał po jednym miesiącu
Ile osób jest potrzebnych do zespołu call center
Ile poradni jest obsługiwanych przez GATEway
Jak pacjenci oceniają nowe rozwiązania
Jak Twój szpital może powtórzyć ten sukces!

Współpraca IRONteam oraz Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego im.
Janusza Korczaka w Słupsku stała się modelowym przykładem skuteczności naszych działań.

Dzięki ogromnemu wsparciu oraz zaangażowaniu w projekt nie tylko kadry zarządzającej, ale także całego personelu udało się osiągnąć niebywałe rezultaty. Sam proces wdrażania nowych rozwiązań, jak i dalszy ich rozwój przebiegał w sposób sprawny i profesjonalny.
Dzięki temu system telefonicznej rejestracji medycznej GATEway mógł zacząć funkcjonować w szpitalu oraz przynosić pierwsze pozytywne skutki w niecały miesiąc od podjęcia pierwszych rozmów.
Uruchomienie systemu call center zwiększyło dostępność do oferowanych usług oraz pozwoliło na zmniejszenie kolejek w rejestracjach osobistych. Wzrósł poziom jakości prowadzonych rozmów z pacjentami, co bezpośrednio przełożyło się na ogólny poziom satysfakcji z świadczonych usług oraz pozytywną opinię o szpitalu.



Inne szpitale, które nam zaufały:
