system-obslugi-pacjenta-szpital-gorlice

System obsługi pacjentów GATEway w szpitalu w Gorlicach

Call Center

System obsługi pacjentów GATEway w szpitalu w Gorlicach

Szpital Specjalistyczny im. H. Klimontowicza w Gorlicach to kolejny ośrodek zdrowia, który w tym roku nawiązał owocną współpracę z firmą IRONteam. Dzięki temu stworzył telefoniczną rejestrację medyczną w oparciu o system obsługi pacjentów GATEway.

Efektywne medyczne call center to współcześnie podstawowy element profesjonalnej komunikacji z pacjentami. Pod jednym numerem telefonu, który obsługiwany jest jedynie przez kilkuosobowy zespół pracowników, pacjenci mogą zarejestrować się do większości poradni szpitala oraz uzyskać wszystkie niezbędne informacje. Dzięki temu rozwiązaniu w szpitalu skrócą się kolejki do rejestracji osobistej oraz zwiększy się poczucie komfortu i bezpieczeństwa. Dodatkowo możliwość monitorowania statystyk umożliwia utrzymanie stałej, wysokiej jakości pracy medycznego call center. Wszystko to zapewnia system obsługi pacjentów GATEway.

Telefoniczna rejestracja medyczna działa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30-14:30 pod numerem telefonu 18 355 35 33.

Szpital Specjalistyczny im. H. Klimontowicza w Gorlicach swoją misję niesienia pomocy chorym rozpoczął już w 1899 r. Stało się to możliwe, dzięki przeznaczeniu funduszy na budowę przez jego obecnego patrona. Współcześnie w strukturach szpitala funkcjonuje 19 oddziałów, 29 poradni specjalistycznych oraz 9 zakładów i pracowni. Placówka zapewnia dostęp do szerokiego wachlarzu usług medycznych wszystkim mieszkańcom regionu, dbając o wysoką jakość opieki i bezpieczeństwa.

Odwiedź stronę szpitala: https://szpital.gorlice.pl/

Zobacz inne szpitale, które wdrożyły system GATEway: KLIKNIJ TUTAJ