Medyczne call center w szpitalu w Gorzowie Wielkopolskim

Medyczne call center w szpitalu w Gorzowie Wielkopolskim

Call Center

Medyczne call center w szpitalu w Gorzowie Wielkopolskim

Wielospecjalistyczny Szpital Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. na początku września wdrożył system medycznego call center GATEway. Jest to kolejny duży ośrodek zdrowia z województwa lubuskiego, który zaufał specjalistom IRONteam.

Szpitalne call center w oparciu o system GATEway to niespotykane dotąd możliwości kontaktu z pacjentem. Dzięki nowoczesnym rozwiązaniom technologicznym oraz dostosowaniu organizacji call center do potrzeb pacjentów udało się stworzyć spójny system komunikacji. W związku z wydzieleniem jednego numeru telefonu do wszystkich poradni, który obsługiwany jest przez jeden, kilkuosobowy zespół medycznej rejestracji, udało się skrócić czas oczekiwania na połączenie. Dodatkowo pracownicy, którzy przeszli przez organizowane w ramach wdrożenia szkolenia z zasad profesjonalnej komunikacji, skrócili sam czas trwania indywidualnej rozmowy przy zachowaniu wysokiego poziomu standardów obsługi pacjenta.

Telefoniczna rejestracja medyczna działa od poniedziałku do piątku w godzinach 7:00-14:30 pod numerem telefonu 95 782 77 77.

Misja szpitala:

„Jesteśmy, by nieść pomoc ludziom, którzy powierzyli nam swoje zdrowie”.

Budowa Wielospecjalistycznego Szpitala Wojewódzkiego w Gorzowie Wielkopolskim Sp. z o.o. rozpoczęła się w 1977 roku. Jak na ówczesne czasy zastosowane nowatorskie rozwiązania, które miały za zadanie zapewnić komfort i bezpieczeństwo pacjentów. Budynek przy ul. Dekerta został zaprojektowany z myślą o pomieszczeniu 610 łóżek. Dodatkowo przy ul. Walczaka istnieje zespół szpitalny, w którym znajdują się oddziały i poradnie głównie o specjalizacji psychiatrycznej. W sumie szpital składa się z 33 poradni specjalistycznych, 31 oddziałów oraz 12 zakładów i pracowni diagnostycznych. Na przestrzeni lat szpital prowadził ciągłą modernizację oraz wprowadzanie rozwiązań, których zadaniem jest poprawa możliwości diagnostyki oraz terapii leczonych pacjentów. Jednym z takich przedsięwzięć jest organizacja medycznego call center z wykorzystaniem systemu GATEway.

Odwiedź stronę szpitala: http://szpital.gorzow.pl/

Zobacz inne szpitale, które wdrożyły system GATEway: KLIKNIJ TUTAJ