
Choleryk. Instrukcja postępowania
Choleryk. Instrukcja postępowania
Na webinarze „Choleryk. Instrukcja postępowania” uczestnicy poznają:
- jak rozpoznać pacjenta o cholerycznym typie osobowości,
- jakie są mocne i słabe strony choleryka w komunikacji,
- czego oczekuje choleryk w rozmowie z pracownikiem placówki medycznej,
- jak prowadzić skuteczną rozmowę z pacjentem-cholerykiem.
Środa, 25 maja o godz. 12:00
Spotkanie już się odbyło.
Sprawdź, czy nagranie ze spotkania jest dostępne w naszym archiwum
KLIKNIJ TUTAJ
Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.
Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.
Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze „Choleryk. Instrukcja postępowania”:
- zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
- dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
- nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
- poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
- a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Firma IRONteam od ponad 14 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.
Sprawdź nasz system szkoleń
Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.