
System call center w szpitalu w Opolu Lubelskim
System call center w szpitalu w Opolu Lubelskim
Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim to kolejna placówka medyczna w województwie lubelskim, która zdecydowała się na wprowadzenie systemu medycznego call center GATEway. System call center w szpitalu w Opolu Lubelskim przyczynił się do podniesienia jakości obsługi pacjentów.
Możliwości systemu call center w szpitalu w Opolu Lubelskim
System GATEway zapewnia szybki i efektywny kontakt telefoniczny pacjentów z placówką w Opolu Lubelskim. Przestały być koniecznie osobiste wizyty pacjentów w celu dokonania rejestracji w ramach Podstawowej Opieki Zdrowotnej czy poradni specjalistycznych. W efekcie skróceniu uległy kolejki oczekujących. Dodatkowo już w pierwszych miesiącach od uruchomienia call center uzyskało wysoką jakość obsługi pacjenta. Obecnie odbieranych jest 85% połączeń przychodzących. Natomiast średni czas rozmowy z pacjentem nie przekracza 1 minuty 30 sekund. Dzięki temu większa liczba pacjentów może uzyskać pomoc w krótszym czasie. Za pomocą systemu kolejkowania połączeń pacjent może nie tylko się zarejestrować na poradę lekarską czy badanie, ale także skontaktować się bezpośrednio z innymi jednostkami szpitala.
Call center szpitala działa w dni powszednie w godz.8:00-15:00 pod numerem 81 4582153
O szpitalu: Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim
Misja szpitala: „Pacjent naszą troską, profesjonalna opieka celem”.
Powiatowe Centrum Zdrowia w Opolu Lubelskim zapewnia dostęp do usług medycznych wszystkim mieszkańcom powiatu opolskiego oraz ościennym. Placówka jest w trakcie wdrażania długofalowych działań mających na celu podniesienie jakości usług medycznych oraz osiągnięcie wysokiej efektywności pracy. Wyrazem tego jest realizacja programu poprawy w oparciu o standardy ISO 9001:2015. Zmiany wprowadzane są z myślą o pacjentach, zapewnienia im poczucia komfortu i bezpieczeństwa.