Call center w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach

Call center w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach
We wrześniu br. firma IRONteam wdrożyła system GATEway w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim w Siedlcach.
Obecnie w Centrum Informacji i Rejestracji Telefonicznej wgodzinach szczytu pod numerem telefonu (25) 64 03 301 dyżurują 4 osoby, a poza tymi godzinami 2. Dzięki zmianom organizacyjnym w rejestracji, polegającym na wydzieleniu zespołu do obsługi call center z pracowników rejestracji zmniejszyły się kolejki w placówce oraz wyeliminowano nieodebrane połączenia. System GATEway stanowi ważne narzędzie dla szpitali usprawniające komunikację z pacjentami. Dzięki wbudowanej bazie dokumentów i procedur obowiązujących w danym ośrodku medycznym, poprawia komfort pracy personelu i zapewnia istotne wsparcie merytoryczne.
Wdrożenie call centr zostało poprzedzone audytem komunikacyjnym, przeprowadzonym przez firmę IRONteam, w wyniku którego podjęto decyzję o zmianie organizacji przestrzeni w holu recepcyjnym. Przebudowano hol główny w rejestracji tak aby usprawnić ruch pacjentów i stworzyć dla nich przyjazną przestrzeń. W siedleckim szpitalu wprowadzono system kolejkowy z automatami wydającymi numerki do rejestracji oraz zrezygnowano z szyby oddzielającej pacjentów od rejestratorek, która stanowiła barierę komunikacyjną. Ponadto dla osób oczekujących w kolejce do rejestracji powstała strefa pacjenta wyposażona w wygodne siedzenia. Pozwoliło to w znaczny sposób poprawić jakość obsługi, wyeliminować stresogenne sytuacje i dało pacjentom komfort oczekiwania w dogodnym dla nich miejscu.