Jak reagować na atak słowny pacjenta w czasie rejestracji

Jak reagować na atak słowny pacjenta w czasie rejestracji

Spotkanie IRONteam

Jak reagować na atak słowny pacjenta w czasie rejestracji

Na webinarze „Jak reagować na atak słowny pacjenta w czasie rejestracji” uczestnicy poznają:

  • najczęstsze rodzaje ataków słownych pacjentów,
  • przyczyny eskalacji agresji w sytuacjach konfliktowych z pacjentem,
  • jakie skutki przyniesie niewłaściwa reakcja na atak słowny pacjenta,
  • jak reagować w sytuacji agresji słownej i na nią odpowiadać.

Środa, 11 maja o godz. 12:00

Spotkanie już się odbyło.
Sprawdź, czy nagranie ze spotkania jest dostępne w naszym archiwum

KLIKNIJ TUTAJ

Zapisz się teraz, aby mieć pewność, że otrzymasz maila z linkiem aktywacyjnym.

Osoby, które przez powyższy formularz zapiszą się na webinar otrzymają mailowo po jego zakończeniu zaświadczenie uczestnictwa.

Jak skorzystasz na udziale w naszym webinarze „Jak reagować na atak słowny pacjenta w czasie rejestracji”:

  • zdobędziesz lub poszerzysz wiedzę niezbędną do profesjonalnej komunikacji z pacjentami
  • dowiesz się, jak budować wrażenie profesjonalizmu w rozmowie z pacjentem
  • nauczysz się budowania partnerskich relacji opartych na zaufaniu
  • poznasz techniki prowadzenia rozmów w sytuacjach trudnych
  • a także sprawisz, że Twoja codzienna praca stanie się łatwiejsza i przyjemniejsza.

Firma IRONteam od ponad 14 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie udało nam się przeszkolić ponad 1500 osób. Dodatkowo już od ponad roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszego autorskiego cyklu webinarów skierowanych do pracowników ochrony zdrowia.

Sprawdź nasz system szkoleń

Skuteczna komunikacja z pacjentami placówki medycznej wymaga sprawdzonych rozwiązań, stworzonych w oparciu o praktyczną wiedzę i umiejętności na temat kluczowych dla obsługi pacjenta czynników. Dobra komunikacja personelu medycznego z pacjentem uzależniona jest także od motywacji oraz wypracowania odpowiednich postaw. W czasie szkoleń przygotowujemy personel do funkcjonowania w relacji rejestratorka-pacjent oraz odpowiednio dla innych stanowisk w szpitalu lub przychodni. Przekazujemy wiedzę i praktyczne umiejętności z zakresu psychologii i komunikacji interpersonalnej. W efekcie pracownicy otrzymują narzędzia pozwalające im radzić sobie z codziennymi sytuacjami. Dlatego skuteczniej prowadzą rozmowy oraz rozwiązują sprawy problematyczne.

Kwestie techniczne:

Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala konieczne jest odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem: http://3cx-ironteam-pl.3cx.net/ Dlatego przed uczestnictwem w webinarze prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce.