Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Blog

System GATEway w Centrum Onkologii – Instytucie, Oddziale w Gliwicach

gliwice_min
Call Center

System GATEway w Centrum Onkologii – Instytucie, Oddziale w Gliwicach

W marcu 2018 r. uruchomiliśmy medyczne call center w Centrum Onkologii

Centrum Onkologii – Instytut im. Marii Skłodowskiej-Curie Oddział w Gliwicach to nowoczesny, wysokospecjalistyczny ośrodek kliniczno-naukowy. Specjalizuje się w skojarzonym leczeniu chorób onkologicznych. Dzięki aparaturze najnowszej generacji, unikalnym metodom leczenia i wysokokwalifikowanej kadrze, pacjenci mogą otrzymać opiekę na najwyższym poziomie. Instytut prowadzi działalność diagnostyczną, leczniczą i naukowo-badawczą oraz szkolenia specjalizacyjne dla lekarzy z zakresu onkologii.

Wdrożenie systemu GATEway umożliwiło Instytutowi dokumentowanie dwukierunkowej komunikacji z pacjentom (telefon, SMS, e-mail). Rejestratorki mogą obecnie dzwonić oraz wysyłać wiadomości SMS na dowolne numery telefonów – pojedynczo lub masowo. Możliwe jest również zbiorcze zaplanowanie połączeń wychodzących na numery telefonów z oraz spoza bazy kontaktów. Dzięki zoptymalizowanej zakładce Historia, Agenci mają dostęp do archiwalnej komunikacji z wybranego przedziału czasowego, co pozwala m. in. oddzwonić na połączenia nieodebrane. Od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00 pod numerem telefonu (32) 278 88 88 zespół call center rejestruje pacjentów do poradni Instytutu.