Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Blog

Nowe moduły GATEway w Świętokrzyskim Centrum Onkologii

CallCenter_SCO
Call Center

Nowe moduły GATEway w Świętokrzyskim Centrum Onkologii

Pod koniec września 2016 r. zakończyliśmy wdrażanie nowych modułów call center w ŚCO.

Świętokrzyskie Centrum Onkologii w Kielcach to wiodący ośrodek onkologiczny w województwie świętokrzyskim i jedna z najmłodszych placówek wyspecjalizowanych w diagnozowaniu  i leczeniu chorób nowotworowych w kraju. W skład centrum wchodzi: 32 poradnie specjalistyczne, 11 klinik, 11 zakładów medycznych.

System call center funkcjonuje w placówce z powodzeniem od grudnia 2014 roku. Telefoniczna rejestracja czynna jest od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 18.00. Pod numerem telefonu 41 367 42 08dyżurują konsultanci, rezerwując terminy wizyt oraz udzielając informacji. Z tej możliwości umówienia się na wizytę do lekarza korzysta średnio 500 pacjentów ŚCO dziennie. Chorzy coraz częściej wybierają ten sposób umawiania się na wizytę do poradni, co bezpośrednio przełożyło się na zmniejszenie kolejki do okienek rejestracji osobistej.

Wdrożenie dodatkowych modułów Systemu GATEway – telefon/SMS oraz integracja było kolejnym krokiem podjętym przez dyrekcję ośrodka w celu poprawy dostępności do usług medycznych. Upgrade systemu call center umożliwił rozbudowanie kanałów komunikacji oraz ułatwił kontakt z pacjentami zarejestrowanymi w centralnej bazie danych placówki. Stanowi ponadto istotne narzędzie do usprawnienia zarządzania rejestracją ośrodka.