Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Blog

Katowickie Centrum Onkologii uruchomiło nasz system call center

KCO
Call Center

Katowickie Centrum Onkologii uruchomiło nasz system call center

W październiku 2016 r. zaimplementowaliśmy moduły podstawowe i telefon/SMS w Katowickim Centrum Onkologii.

Katowickie Centrum Onkologii to szpital z wieloletnią tradycją. Powstał w 1904 roku jako Szpital Miejski, liczący w tym czasie 120 łóżek. W latach 1998 – 2016 funkcjonował pod nazwą  Szpital im. Stanisława Leszczyńskiego w Katowicach. 23.01.2016 r. uchwałą Sejmiku Województwa Śląskiego zmieniono nazwę placówki na Katowickie Centrum Onkologii. W ramach Szpitala działa Zakład Radioterapii, Oddziały Specjalistyczne, Poradnia Wielospecjalistyczna, Poradnia Lekarza Rodzinnego, Poradnia Medycyny Pracy. Szpital w coraz większym stopniu przekształca się w szpital o profilu onkologicznym ze względu na epidemiologię, zdegradowane środowisko terenów przemysłowych oraz brak ośrodków onkologicznych w bezpośrednim otoczeniu. Dzięki uruchomieniu Zakładu Radioterapii, Oddziału Chemioterapii i Oddziału Radioterapii, szpital świadczy kompleksowe usługi w zakresie radioterapii i chemioterapii nowotworów.

Dyrekcja ośrodka, ze względu na rosnącą liczbę świadczeń medycznych podjęła decyzję o usprawnieniu procesu rejestracji i poprawie dostępności do usług. Implementacja modułów podstawowych Systemu GATEway (Agent, Kierownik, Administrator) wraz z modułem telefon/SMS umożliwiła wielokanałową komunikację z pacjentem, dostęp do zaawansowanych narzędzi raportowych, zaś przeprowadzenie zaawansowanego szkolenia z zakresu komunikacji z pacjentem zwiększyło kompetencje personelu. Pod numerem telefonu 32 420 0 420 od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 19.00 zespół konsultantów przyjmuje zapisy do Poradni Wielospecjalistycznej, Poradni Onkologicznej, Pracowni Mammografii oraz Poradni POZ. W następnych miesiącach planowane jest podłączenie do call center kolejnych jednostek placówki.