Now Hiring: Are you a driven and motivated 1st Line IT Support Engineer?

Blog

Update Systemu GATEway w Centrum Onkologii im. prof. F. Łukaszczyka w Bydgoszczy

CO-Bydgoszcz-770x400
Call Center

Update Systemu GATEway w Centrum Onkologii im. prof. F. Łukaszczyka w Bydgoszczy

Na początku sierpnia 2016 r. dokonaliśmy aktualizacji systemu call center w bydgoskim Centrum Onkologii.

Centrum Onkologii w Bydgoszczy jest jednym z najbardziej nowoczesnych szpitali w Polsce. Jego działalność obejmuje profilaktykę, diagnostykę, leczenie oraz rehabilitację. W skład Centrum wchodzi: 10 oddziałów, 22 poradnie specjalistyczne, 15 zakładów oraz 322 łóżek. W 2003 roku placówka jako pierwsza w Polsce wprowadziła do diagnostyki obrazowej badania PET/CT. Po 10 latach otwarto w Centrum jedyną w kraju pracownię PET/MR. W ubiegłym roku w Centrum Onkologii hospitalizowanych było 18.767 pacjentów, natomiast w przychodni w Bydgoszczy i Włocławku udzielono niemal 180 tysięcy porad.

System call center działa w placówce z powodzeniem od 2011 roku. Początkowo w Centrum wdrożono podstawowe moduły Systemu GATEway (Agent, Kierownik i Administrator), które ustandaryzowały komunikację przychodzącą. Na przestrzeni kilku lat kadra zarządzająca zdecydowała się na wprowadzenie kolejnych modułów: telefon/SMS oraz integracja, które umożliwiły komunikację na zewnątrz. Ostatnio zaś dokonano aktualizacji Systemu GATEway o nowe funkcjonalności, które usprawniają pracę call center. Obecnie zespół telefonicznej rejestracji dyżuruje od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 – 17.00. Pod numerem telefonu (052) 374 31 10 można umówić wizytę, uzyskać ważne informacje medyczne, założyć historię choroby oraz dowiedzieć się, w jaki sposób przygotować się do badań.

Dzięki Systemowi GATEway Centrum Onkologii uzyskało następujące korzyści:

  • zmniejszenie kolejek w rejestracji,
  • wszystkie informacje dostępne są pod jednym numerem telefonu (jeden punkt kontaktu dla pacjentów),
  • zwiększenie efektywności pracy rejestracji dzięki zautomatyzowaniu odbierania i wykonywania połączeń,
  • podgląd pracy rejestracji dzięki rozbudowanym narzędziom raportowym.