Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Co robić, gdy pacjent Cię obraża?
Na webinarze „Co robić, gdy pacjent Cię obraża?” uczestnicy poznają: jakie są najczęstsze formy agresji słownej pacjentów, jakie typy osób pacjentów agresywnych można wyróżnić, …
Świętuj wspólnie z nami 15 urodziny IRONteam!
W tym roku mija 15 lat odkąd powstała nasza firma! Dlatego chcemy uczcić tę wyjątkową datę także z Państwem, zapraszając do udziału …
Telefon nie służy tylko do odbierania. Jak i po co dzwonić do pacjentów?
Na webinarze „Telefon nie służy tylko do odbierania. Jak i po co dzwonić do pacjentów?” uczestnicy poznają: dlaczego nieoddzwanianie na nieodebrane połączenia to poważny …
Trudne rozmowy: pacjent pod wpływem silnych emocji
Na webinarze „Trudne rozmowy: pacjent pod wpływem silnych emocji” uczestnicy poznają: najczęstsze reakcje na stres związany z chorobą, niepożądane skutki silnych emocji pacjenta w …
Skuteczna komunikacja placówki medycznej w Internecie
Na webinarze „Skuteczna komunikacja placówki medycznej w Internecie” uczestnicy poznają: jakich informacji w Internecie poszukują pacjenci, najczęstsze błędy w komunikacji internetowej z pacjentem, jak …
Trudne rozmowy: pacjent zamknięty w sobie
Na webinarze „Trudne rozmowy: pacjent zamknięty w sobie” uczestnicy poznają: typy osobowości introwertycznych, jak nie urazić melancholika, co robić, aby nie zniechęcić flegmatyka, a …
Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością
Na webinarze „Efektywna komunikacja w dobie postpandemicznej – między prawem a rzeczywistością” uczestnicy dowiedzą się o: obowiązkach w zakresie komunikacji z pacjentem, które objawiły …
4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów
Na webinarze „4 zasady pracy, które ukrócą skargi pacjentów” uczestnicy poznają: najczęstsze przyczyny składania skarg przez pacjentów jak nasza postawa w rozmowie wpływa na …
Podsumowanie cyklu konferencji „Era post-covidowa w szpitalach”
Po udanej organizacji oraz przeprowadzeniu czterech spotkań cyklu „Era post-covidowa w szpitalach – ryzyka i wyzwania” przyszedł czas na podsumowanie ich rezultatów. …
Liczysz straty przez nieodwołane wizyty? Dowiedz się, jak temu zaradzić
Na webinarze „Liczysz straty przez nieodwołane wizyty? Dowiedz się, jak temu zaradzić” uczestnicy poznają: jak dużym problemem są nieodwołane wizyty pacjentów, dlaczego pacjenci nie …
Trudne rozmowy: pacjent niezadowolony
Na webinarze „Trudne rozmowy: pacjent niezadowolony” uczestnicy poznają: jak odpowiadać na skargi pacjenta, jak prowadzić rozmowę problematyczną, jaką postawę przyjąć w sytuacji spornej, jak …
Jak reagować na skargi pacjentów w rejestracji medycznej?
Skargi pacjentów na jakość obsługi w placówkach medycznym, w tym na pracę rejestracji telefonicznej, są coraz częstsze. Dlatego niezbędna staje się wiedza …