Aktualności
Telefoniczna obsługa pacjenta bez tajemnic
Najnowsze wiadomości
ze świata rejestracji medycznej
• wydarzenia z życia naszej firmy
• zmiany w zasadach rejestracji pacjentów
• aktualizowana na bieżąco baza wiedzy
• najnowsze webinary i szkolenia
• ostatnie wdrożenia systemu call center
• konferencje i spotkania
Dobry wizerunek szpitala. Jak zadbać o pozytywne opinie?
Szpitale są istotną częścią systemu opieki zdrowotnej, a ich wizerunek i reputacja są ważne dla zdrowia społeczności, której służą. Pozytywne opinie nie …
Asertywność w pracy z pacjentami
Webinar Asertywność w pracy z pacjentami. Darmowy udział. …
Automatyzacja rejestracji pacjentów. Kluczowe korzyści dla placówki medycznej
Współczesna technologia jest kluczowym elementem w podnoszeniu jakości obsługi pacjentów. W tak ważnym obszarze pracy szpitala, jaką jest rejestracja medyczna, znacząco przyczynia …
Narzędzia skutecznej komunikacji z pacjentem
Na webinarze „Narzędzia skutecznej komunikacji z pacjentem” dowiesz się: Środa, 18 października, o godz. 12:00 Jak skorzystasz na udziale w webinarze Narzędzia skutecznej komunikacji …
Zwiększ przychody placówki medycznej dzięki rejestracji
Efektywna rejestracja medyczna jest ważnym elementem procesu obsługi każdego pacjenta. Stanowi nie tylko pierwszy krok w kontakcie z pacjentem. Ale wpływa także …
Zmarł dr Zbigniew Pawłowicz
26 sierpnia 2023 roku zmarł dr n. med. Zbigniew Pawłowicz. Wieloletni dyrektor Centrum Onkologii w Bydgoszczy, senator, poseł i radny sejmiku wojewódzkiego. …
Jak zwiększyć liczbę odebranych połączeń od pacjentów?
Telefoniczna rejestracja pacjentów jest jedną z podstawowych form możliwości zapisu na wizytę lekarską lub badanie placówce medycznej. Jak pokazują wieloletnie doświadczenia pracy …
Najczęstsze problemy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?
Na webinarze „Najczęstsze problemy rejestracji medycznej. Jak je rozwiązać?” dowiesz się: jakie problemy powoduje niewłaściwa organizacja pracy rejestracji medycznej, co można zrobić na etapie …
Trudne rozmowy: konflikt z pacjentem
Na webinarze „Trudne rozmowy: konflikt z pacjentem” dowiesz się: z czego wynikają najczęstsze konflikty z pacjentami, jakie postawy można przyjąć w sytuacji konfliktowej, czy …
Jakość i lean w medycynie – podsumowanie konferencji
Za nami konferencja „Jakość i lean w medycynie”, która odbyła się w dniach 29-31 maja w Ustce. W trzydniowym spotkaniu “Jakość i …
Szantaż emocjonalny i inne techniki manipulacji pacjentów
Na webinarze „Szantaż emocjonalny i inne techniki manipulacji pacjentów?” dowiesz się: dlaczego ludzie manipulują innymi, jakie są najczęstsze techniki manipulacji pacjentów, a także jak …
Konferencja “Jakość i lean w medycynie”
Nasza firma w dniach 29-31 maja 2023 w nadmorskiej Ustce jako partner wydarzenia weźmie udział w konferencji Jakość i lean w medycynie. …