
Agresywny pacjent. Dialog, nie spór | Webinar 11 marca
Agresywny pacjent. Dialog, nie spór | Webinar 11 marca
Zapraszamy na webinar online pt. „Agresywny pacjent. Dialog, nie spór” już w najbliższy czwartek 11 marca o godzinie 14:00.
Agresywny pacjent to niestety częste zjawisko w pracy personelu ochrony zdrowia. Jak wszyscy wiemy, rozmowy z nimi są długie, przepełnione silnymi negatywnymi emocjami, a także męczące psychicznie. W pierwszej kolejności na naszym spotkaniu postaramy się przybliżyć powody ich występowania. A także wskażemy podstawowe metody i sposoby niedopuszczenia do ich rozwinięcia w wyniszczający obie strony konflikt.
Na prowadzonym przez specjalistów IRONteam webinarze uczestnicy będą mogli poznać:
- czemu ludzie zachowują się agresywnie
- jaka postawa jest najlepsza w odpowiedzi na agresję
- jakich zachowań unikać w kontakcie z osobą agresywną
- jakie zwroty stosować, aby przejąć kontrolę w rozmowie

Webinarium będzie miało miejsce na nowej platformie IRONteam Meeting.

IRONteam Meeting to platforma internetowa zawierająca kompleksowy zestaw narzędzi służących do efektywnego i skutecznego zdobywania wiedzy z zakresu funkcjonowania ochrony zdrowia oraz wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami placówek medycznych.
Firma IRONteam od ponad 10 lat skutecznie działa na polu edukacji członków personelu szpitali na terenie całego kraju. W efekcie nam się przeszkolić ponad 1300 osób. A już od niemal roku rozwijamy tę formę działalności w środowisku internetowym. Dlatego naturalnym krokiem było powstanie naszej własnej platformy IRONteam Meeting jest kolejnym krokiem do uzyskania jak najlepszych efektów i dotarcia do jak największej grupy odbiorców.
Kwestie techniczne:
Jeśli w spotkaniu, będą Państwo korzystać z wewnętrznej sieci szpitala, prosimy o skontaktowanie się z działem IT w Państwa placówce z prośbą o odblokowanie w wewnętrznej sieci szpitala dla pełnego ruchu i wszystkich portów pod adresem:www.meeting.ironteam.pl
Zobacz nasze wcześniejsze wydarzenia online:
- Komunikacja w zespole rejestracji medycznej. Przykłady z życia call center
- Szpital powiatowy a obsługa pacjenta
- Wdrożenie nowego pracownika
Poznaj więcej szczegółów na naszym Facebooku: facebook.com/ironteampl